گروه سلامت محققان سلامتی نوجوانان رژیم غذایی

گروه: سلامت محققان سلامتی نوجوانان رژیم غذایی مواد غذایی مسمومیت غذایی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مانع تعلیق کشتی شوید / نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی

متاسفانه عدم دغدغه مدیرانی که باید در این مدت پیگیر این مسئله مهم و حیاتی ورزش ملی کشور می بودند، و شاید دغدغه “معاش سیاسی” از سوی ایشان، چهارماه وقت را از ما گ

مانع تعلیق کشتی شوید / نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی

نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی: مانع تعلیق کشتی شوید

عبارات مهم : ایران

متاسفانه عدم دغدغه مدیرانی که باید در این مدت پیگیر این مسئله مهم و حیاتی ورزش ملی کشور می بودند، و شاید دغدغه “معاش سیاسی” از سوی ایشان، چهارماه وقت را از ما گرفت.

رسول خادم به نمایندگی از خانواده بزرگ کشتی با ارسال نامه ای به اعضای محترم شورای امنیت ملی از آن ها درخواست کرد با ورود تیم دیپلماسی کشور در برابر مناسبات آمریکایی – صهیونیستی کمیته بین المللی المپیک، مانع از محرومیت کشتی گیران و تعلیق کشتی کشور عزیزمان ایران شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، خادم در بخشی از این نامه با اشاره به اینکه تلاش ها و تقاضای کمک خانواده بزرگ کشتی در چهارماه گذشته و بویژه دو ماه اخیر جهت حل این مسئله به نتیجه ای نرسیده است از اعضای محترم شورای امنیت ملی خواست تا با توجه به کارنامه مدیریتی کمیته بین المللی المپیک در چشم بستن در برابر مواضع سیاسی کشورهای دنیا و برخوردهای دوگانه این نهاد که نشان دهنده مناسبات دیپلماتیک در درون کمیته بین المللی المپیک است با ورود تیم های دیپلماسی واجد شرایط جهت مذاکره با کمیته بین المللی المپیک، در این زمینه از ورزش ملی کشور دفاع شود.

مانع تعلیق کشتی شوید / نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی

خادم در ادامه این نامه با اشاره به اینکه مسابقه های جهانی کشتی از تیرماه شروع می شود، وقت بسیار محدود و فعالیت دیپلماتیک کاری وقت بر است و قهرمانان ملی در صف اول میدان پرچمدار دفاع از آبرو و عزت کشور عزیزمان ایران هستند خواستار دستور اقدام عاجل در این زمینه شد.

-متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

متاسفانه عدم دغدغه مدیرانی که باید در این مدت پیگیر این مسئله مهم و حیاتی ورزش ملی کشور می بودند، و شاید دغدغه “معاش سیاسی” از سوی ایشان، چهارماه وقت را از ما گ

اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی

با سلام

نزدیک به چهار ماه است که ورزش ملی کشور، کشتی، در مواجهه با مناسبات حاکم بر “کمیته بین الملل المپیک”، دچار مسئله و مسئله جدیدی شده است که پیش از این، مواجه نبود. مطمئن هستم که درجریان مسئله زیاد کردن محرومیت های قهرمانان ملی کشتی در مواجهه با نمایندگان رژیم صهیونیستی هستید. موضوعی که فراتر از محرومیت قهرمانان ملی این رشته، که پرچم دار کسب افتخار و آبروی ملی در میادین بزرگ المپیک و جهانی جهت کشور بوده و هستند، کشتی کشور را نیز با خطر تعلیق مواجه ساخته است.

پس از تلاش خاموش جهت متوجه ساختن دوستانی که مسولان مهم پیگیری این مسئله هستند و گریز ایشان از انجام پیگیری های جدی و لازم، به ناچار حدود دوماه است که خانواده بزرگ کشتی ایران، جهت حمایت از قهرمانان ملی کشتی کشور، بطور مستقیم از شما رجال محترم سیاسی، که تصمیم گیران مهم راجع به مواضع سیاسی و فعالیتهای دیپلماتیک کشور در عرصه بین المللی هستید، تقاضای کمک نموده اند.

مانع تعلیق کشتی شوید / نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی

درخواست خانواده بزرگ کشتی کشور عزیزمان ایران این است که به دستگاه دیپلماسی کشور ابلاغ کنید تا جهت حمایت از قهرمانان ملی کشتی و بطور کلی ورزش ایران، دربرابر مناسبات آمریکایی- اسراییلی “کمیته بین المللی المپیک”، که مردم عزیز کشورمان را از کسب افتخارات ملی به وسیله قهرمانان نام آورشان محروم می کند، با ورود تیم های دیپلماسی واجد شرایط به کمیته یاد شده، دفاع شود.

لازم به توضیح می داند، در کارنامه مدیریتی “کمیته بین المللی المپیک” ، ده ها مصداق از چشم بستن در برابر مواضع سیاسی کشورهای دنیا وجود دارد. دربرابر این چشم پوشی ها، مثال های متعددی نیز از تخصیص داده شده است جرائم و محرومیت های متفاوت در قبال رفتارهای سیاسی ورزشکاران به چشم می خورد. این برخوردهای دوگانه از سوی این نهاد بین المللی، نشان از آن دارد که مناسبات دیپلماتیک دردرون کمیته بین المللی المپیک، کاربرد جدی داشته و می تواند در آینده قهرمانان ملی ما، در مواجهه با سیاست های تازه آن، بشدت موثر باشد.

متاسفانه عدم دغدغه مدیرانی که باید در این مدت پیگیر این مسئله مهم و حیاتی ورزش ملی کشور می بودند، و شاید دغدغه “معاش سیاسی” از سوی ایشان، چهارماه وقت را از ما گ

رجال محترم سیاسی، قهرمانان ملی ما از شکست دربرابر حریفان هراسی ندارند، ما از “مفت بازی” بیزاریم….

عدم حمایت دیپلماتیک از قهرمانان ملی دربرابر سیاست های تازه کمیته بین المللی المپیک، مصداق بارز مواضعی نادرست است.

مانع تعلیق کشتی شوید / نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی

از تیرماه تا آبان ماه سال جاری، قهرمانان ملی کشتی کشور عزیزمان ایران می باید در هشت مسابقه جهانی شرکت کنند. در تک تک این مسابقات، خطر محرومیت هایی که ذکر شد، کشتی گیران تیم های ملی و بطور کلی کشتی کشور را ترساندن می کند.

زمان بسیار محدود است و فعالیت دیپلماتیک کاری است که نیاز به وقت دارد. متاسفانه عدم دغدغه مدیرانی که باید در این مدت پیگیر این مسئله مهم و حیاتی ورزش ملی کشور می بودند، و شاید دغدغه “معاش سیاسی” از سوی ایشان، چهارماه وقت را از ما گرفت.

گمان نمیشود “سکوت” و “سکون ” پاسخی مناسب جهت درخواست منطقی و کاملا کاربردی قهرمانان ملی کشور باشد.

بیاد داشته باشیم، در میادین مبارزه ورزشی، قهرمانان ملی ما، در صف اول میدان، پرچمدار دفاع از ابرو و عزت کشور عزیزمان ایران هستند.

عزت و آبرویی که جهت مردم ما بسیار ارزشمند است و در شرایط اجتماعی و اقتصادی موجود، بیش از گذشته بدان دلخوشند و با افتخارات و غرور ملی آن زندگی می کنند…

منتظر اقدام عاجل و اجرایی شما در حمایت از قهرمانان ملی کشور هستیم.

واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | المپیک | المپیک | قهرمانان | کشتی ایران | دیپلماتیک | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار