گروه سلامت محققان سلامتی نوجوانان رژیم غذایی

گروه: سلامت محققان سلامتی نوجوانان رژیم غذایی مواد غذایی مسمومیت غذایی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث حمله پسر عاشق‌ پیشه به دختر دانشجو

پسر عاشق‌ پیشه هنگامی که از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید وی را در دانشگاه هنر پایتخت کشور عزیزمان ایران مورد حمله خونین قرار داد و تا یک قدمی فوت کشاند. ای

حمله پسر عاشق‌ پیشه به دختر دانشجو

حمله پسر عاشق پیشه به دختر دانشجو

عبارات مهم : ایران

پسر عاشق پیشه هنگامی که از دختر مورد علاقه اش پاسخ منفی شنید وی را در دانشگاه هنر پایتخت کشور عزیزمان ایران مورد حمله خونین قرار داد و تا یک قدمی فوت کشاند. این پسر دیروز پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند.

به گزارش جام جم، ۴ آذر ۹۵ به پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر رسید پسر جوانی در دانشکده هنر در حوالی میدان فلسطین به یک دختر دانشجو حمله کرده و او را بشدت مجروح کرده است.

حمله پسر عاشق‌ پیشه به دختر دانشجو

دختر ۲۲ ساله به نام سحر به بیمارستان انتقال یافته شد و تحت چند عمل جراحی قرار گرفت. در بررسی ها مشخص شد، سحر از مدتی قبل با پسر ۲۵ ساله ای به نام ارشیا در ارتباط بوده و با او قول و قرار ازدواج گذاشته بود، ولی بعد از مدتی رابطه آنها به هم می خورد و سحر به خواستگاری ارشیا پاسخ منفی می دهد. با افشای این ماجرا ارشیا که بعد از حمله خونین گریخته بود، بازداشت شد. پسر عاشق پیشه به زخمی کردن دختر مورد علاقه اش اعتراف کرد.

بعد از چند روز و در حالی که سحر اصلاح نسبی یافته بود از ارشیا شکایت کرد. به این ترتیب این پسر در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران پای میز محاکمه ایستاد و با توجه به میزان جراحت ها به زندان و پرداخت نصف دیه محکوم شد. ولی این حکم در دیوان عالی کشور تائید نشد. به این ترتیب ارشیا دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

پسر عاشق‌ پیشه هنگامی که از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید وی را در دانشگاه هنر پایتخت کشور عزیزمان ایران مورد حمله خونین قرار داد و تا یک قدمی فوت کشاند. ای

در این جلسه سحر حضور نداشت و وکیل وی روبه روی قضات ایستاد و گفت: متهم بعد از تعقیب موکلم، وی را در دانشگاه مورد حمله قرار داد و او را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرد. او حالا بعد از انجام چند عمل جراحی هنوز با پرسشها زیادی روبه روست و حتی جرات ندارد بار دیگر با ارشیا روبه رو شود. از این رو از طرف سحر جهت متهم اشد مجازات را می خواهم.

سپس متهم روبه روی قضات ایستاد و گفت: مدتی بود با سحر آشنا شده است بودم . من به او علاقه مند بودم به همین خاطر به خواستگاری اش رفتم، ولی پدرش جواب منفی داد. من که از شنیدن پاسخ منفی شوکه شده است بودم چند بار با سحر تماس گرفتم ، ولی او جواب تلفن هایم را نمی داد. من احساس می کردم سحر زندگی ام را به بازی گرفته است . به همین خاطر یک روز دنبال او رفتم و سحر را تا نزدیکی دانشگاه تعقیب کردم. چند بار خواستم با او صحبت کنم، ولی او بسرعت وارد دانشگاه شد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم دنبال او به حیاط دانشگاه رفتم و با چاقو چند ضربه به او زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من واقعا عاشق سحر بودم و قصد کشتن او را نداشتم. فقط می خواستم با ترساندن کاری کنم تا راضی به ازدواج با من شود.

حمله پسر عاشق‌ پیشه به دختر دانشجو

در آخر دفاعیات این متهم هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

واژه های کلیدی: ایران | دانشجو | دانشگاه | پلیس پایتخت | دختر مورد علاقه | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار